Historię tych miejsc tworzymy nieprzerwanie
warszawa@hotel.com.pl
v
NAJLEPSZE CENY. NAJLEPSZE OFERTY. BOOK ONLINE
FAQ
Brak wyników !
Zmień ustawienia wyszukiwania.
   Doba hotelowa
   O której zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o 14:00 i kończy o 12:00 dnia następnego.
   Czy można wymeldować się później niż o 12:00?
Doba hotelowa trwa do godziny 12:00. Bezpłatnie możemy przedłużyć pobyt do godziny 14. Późniejsze wymeldowanie zależy od dostępności pokoju. Jeśli nie będzie możliwości późniejszego wymeldowania, służymy pomocą w przechowaniu Państwa bagażu.
   Rezerwacja, anulacja, płatność za pobyt
   Jak mogę zapłacić przed przyjazdem?
Płatności można dokonać z góry za pomocą przelewu lub podając numer karty płatniczej (w odpowiednim formularzu), którą moglibyśmy obciążyć w dniu wyjazdu Gości.
   Jak mogę odwołać rezerwację?
Anulacji rezerwacji można dokonać poprzez portal internetowy, na którym została założona rezerwacja lub kontaktując się bezpośrednio z działem recepcji drogą mailową lub telefoniczną.
   Czy przedpłata za rezerwację jest wymagana?
Przedpłata nie jest wymagana, natomiast aby zagwarantować rezerwację, bardzo proszę o podanie numeru karty kredytowej oraz terminu ważności. Uprzejmie informuję, iż na trzy dni przed planowanym przyjazdem, dokonamy blokady środków na Państwa karcie. Kwota preautoryzacji będzie równa łącznej kwocie zarezerwowanych noclegów.
   Czy dokonujemy preautoryzacji przed datą zameldowania?
Tak. W celu gwarancji rezerwacji dokonujemy preautoryzacji. W tym celu proszę o podanie numeru karty kredytowej oraz terminu ważności. Uprzejmie informuję, iż na trzy dni przed planowanym przyjazdem, dokonamy blokady środków na Państwa karcie. Kwota preautoryzacji będzie równa łącznej kwocie zarezerwowanych noclegów.
   Parking
   Czy hotel posiada parking?
Hotel oferuje usługę parkingową w cenie 120 zł za dobę. Wystarczy przekazać kluczyki personelowi. Państwa samochód zostanie odprowadzony do garażu podziemnego. Usługa parkingowa nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.
   Pobyt ze zwierzęciem
   Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?
Goście hotelowi mogą odwiedzić nas ze swoim pupilem. Opłata dodatkowa wynosi 100 PLN/noc. Prosimy informację przed przyjazdem.
   Śniadanie
   W jakich godzinach podawane jest śiadanie?
Śniadanie jest podawane w Restauracji Monopol w godzinach:
Pon - Pt - 06.30 - 10.00
Sb - Nd - 07.30 - 10.30
   Czy na śniadanie mogę zaprosić znajomego, który nie jest gościem hotelowym?
Oczywiście, Goście z zewnątrz są mile widziani na śniadaniu. Koszt śniadania to 120 PLN / os.
   Bar hotelowy, Sky bar
   Gdzie znajduje się bar hotelowy?
Bar hotelowy znajduje się na parterze. Posiadamy również Sky Bar, który funkcjonuje w okresie letnim i znajduje się na VI p. hotelu.
   Do której godziny czynny jest bar hotelowy?
Bar hotelowy otwarty jest:
Nie. - Czw. - 07:00 - 24:00
Pt. – Sob. - 07:00 - 02:00
   Czy Sky Bar jest czynny przez cały rok?
Sky Bar czynny jest wyłącznie w okresie letnim.
   Czy Sky Bar jest dostępny tylko dla gości hotelowych?
SKY Bar jest otwarta dla wszystkich Gości hotelowych oraz Gości z zewnątrz.
   W pokoju
   Czy w pokojach można palić?
We wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia.
   Czy z telefonu w pokoju można dzwonić na zewnętrzne numery?
Tak. Z telefonu w pokoju można zadzwonić na numery zewnętrzne.
   Vouchery i pakiety
   Czy macie w swojej ofercie voucher?
Tak, oferujemy vouchery hotelowe, restauracyjne oraz vouchery spa. W celu zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z recepcją hotelu. Pełną ofertę znajdziecie Państwo:
VOUCHERY
   Czy macie w swojej ofercie pakiety?
Tak, oferujemy pakiety pobytowe połączone z restauracją oraz Spa. W celu zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z recepcją hotelu. Pełną ofertę znajdziecie Państwo:
PAKIETY POBYTOWE
   Program lojalnościowy
   Czy hotel posiada program lojalnościowy?
Tak. Hotel posiada program lojalnościowy. Zachęcamy do założenia konta w portalu hotel.com.pl i dołączenia do Klubu LLC. Za każdą rezerwację otrzymają Pańśtwo punkty w wysokości 5% wartości rezerwacji. Punkty aktywują się do 24h po wyjeździe i są ważne przez rok. Mogą Państwo nimi opłacać przyszłe rezerwacje – nawet do 95% wartości.
Szczegóły dostępne:
DOŁĄCZ DO PROGRAMU PARTNERSKIEGO LLC
   Bagaż
   Czy mogę przechować bagaż?
Oczywiście dbamy o bagaż naszych Gości przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.
Newsletter
Zapisz się
Szczegołowa informacja na temat przetwarzania danych znajduje się w naszej polityce prywatności.
Zobacz inne hotele z Grupy LHR
W celu zapewnienia wysokiej jakości usług korzystamy z plików cookies. Używamy plików cookies, aby zapewnić pełną funkcjonalność naszej strony internetowej. Ponadto korzystamy z plików cookies do celów statystycznych oraz innych, dzięki czemu możemy uzyskać wgląd i zrozumieć jak korzystacie Państwo z naszej strony oraz jakie działania powinniśmy podjąć, abyśmy mogli lepiej Państwu służyć. Mogą Państwo zarządzać plikami cookies indywidualnie poprzez ustawienia przeglądarki, z której Państwo korzystają. Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności i cookies, gdzie znajdą Państwo więcej informacji na temat korzystania z tych plików na naszych stronach.
Akceptuję